ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI PŘI POŘÁDÁNÍ RŮZNÝCH KULTURNÍCH, SPORTOVNÍCH A SPOLEČENSKÝCH AKCÍ
Zkrácený nebo variantní název: EVENTOVÁ BEZPEČNOST (Modul 3)
Poslední dobou je velmi populární pořádat různé kulturní, sportovní a společenské akce. Pořadateli jsou různé organizace, obce, sdružení nebo kluby. Víte jak správně zajistit bezpečnost na Vámi pořádaných akcí? Víte, jaké jsou Vaše zodpovědnosti jako pořadatele z hlediska bezpečnosti?
Seminář je velmi prakticky zaměřen a dotýká se těch nejproblematičtějších věcí z oblasti přípravy bezpečnosti různých eventů. Seminář si klade za cíl prakticky vybavit posluchače dobrými radami a návody pro jejich pořadatelskou činnost.
Seminář je určen pro:
- Pracovníky měst a obcí zodpovědných za organizování různých kulturních, společenských a sportovních akcí
- Zástupce kulturních domů, referenty kultury
- Bezpečnostní manažery a manažery prevence kriminality
- Zástupce produkčních a eventových agentur
- Zástupce obchodních center, stadionů, kulturních památek, církevních objektů apod. kde se konají různé kulturní, sportovní nebo společenské akce
- Pracovníky Policie ČR, Městských a obecních policií
- Provozovatele outdoor akcí (např. trhy, rozsvěcení Vánočního stromku, pivní slavnosti apod.)
Program semináře:
- Co všechno znamená „ zajištění dobré bezpečnosti na akci“
- Bezpečnostní přípravy eventu -spolupráce se všemi zainteresovanými složkami
- Bezpečnostní dokumentace a plány, krizová komunikace a „plán B“
- Infrastruktura, zásobování, doprava, parkování, subdodavatelé apod.
- Obecní vyhlášky a platná relevantní legislativa
- Rozbor praktických příkladů
Organizační pokyny
ČAS A MÍSTO:
15. 10. 2018 | 09:00 - 14:30 | Krajský úřad Liberec, vchod C – multimediální sál 3.patro
REGISTRACE
8:30 hod.
8:30 hod.
ZAHÁJENÍ
09:00
09:00
PŘEDPOKLÁDANÉ UKONČENÍ
14:30
14:30
ADRESA
Krajský úřad Liberec, vchod C – multimediální sál 3.patro, U Jezu 642/2A, 46001 Liberec
nahrávám mapu....